Sa har ar det just nu

KÄra lÄsare, jag har nu kommit pa hur man gor Ä och Ö, a med ring over vet jag annu inte och plus att det ar extra jobb sa det blir till att inte anvanda det iaf.

NU AR FRAGAN: hur har man pa sig sa lite klader som mojligt, for att svettas sa lite som mojligt, men anda inte visa alla harligheter?

SA HAR AR DET JUST NU: Semana santa lockar manga turister och det ar hej och ha, var uppmarksamma pa senare inlagg och skillnaden efterat.



vi saljer piñas hantverk pa gatan igen, tillsammans med ett gang andra gatuforsaljare



Peace out


Kommentarer
Postat av: mamma Sussi

Hoppas försäljningen gick bra!! Är det inte bra att klä sig i typ "burka" ? Det är inget skämt men visst är det bättre att ha sådant som inte sitter åt och sådant som skyddar från solen.Här är det 8 grader varmt idag, fantastiskt! Nn ska vi ut och njuta av den värmen. Sköt om er!

2010-04-02 @ 12:03:24
Postat av: mamma Sussi

Hoppas försäljningen gick bra? Är det inte bra att ha typ " burka" på sig när det är så där varmt? Det är inget skämt. Här är det 8 grader varmt och nu ska vi ut och gå och njuta av vårvärmen.

2010-04-02 @ 12:09:46
Postat av: bruush

haha jag vinner, 39 grader just nu i phuket. Vet inte riktigt vart jag ar nagonstans dock, resebolagen ar for roliga. Flyger hem i morgon. nar atervander du?

2010-04-05 @ 10:44:03
Postat av: faster d.ä

"Fröken" som jag är undrar jag om solen står i zenit hos dig nu? Här i Tärendö värmer den gott - och glittrar så fint i snön. Tänk på det så kanske det svalkar...............kram

2010-04-05 @ 18:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0