sant hander bara en gang i livet. eller?

Kära läsare,

satt haromdagen i en rullstol, under mangotradet, vantandes pa att dra till planen for att spela basket. i ett av dess ogonblick vart jag lite sugen pa mango, just eftersom att jag satt under mangotradet, och tankte hm nu skulle det vara gott med en mango men jag vill helst inte ha nagon som redan ligger pa marken for dom brukar vara lite mosiga...

OCH VIPS, i dett ogonblick ramlar det ner en mango fran tradet och rullar fint fram till min rullstol.

KOOLT!

Kommentarer
Postat av: brush

gud finns.



Typ som när jag var i bangkok och faktiskt ville ha en tuktuk, så fanns det ingen att hitta på säkert 6-10 minuter.

2010-04-19 @ 13:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0