HALL UT LITE TILL

Kara lasare, vi ar nu tillbaka fran semestern men alla bilder togs med Kaisas kamera och darfor vantar jag med inlagget. Det ar ju lite schysstare att lasa om man ocksa har bilder till, speciellt dessa fantastiska bilder.

Sa lange kommer andra bilder for att beskriva livet. Fingrarna ar for trotta idag for att skriva en massa.

BTW, hade ju tsunamivarning har igar men Zipolite klarade sig som tur var fran dess besok. Dagen igar bar dock pa en underlig kansla. Havet var for ovanlighetens skull helt lugnt utan massa vagor och ett par meter hogre upp pa stranden an vanligt, hundarna sag man inte en skymt av men annars marktes inga tecken pa nagot annorlunda beroende pa tsunamivarningen. Sov dock i cuidados i natt for att vara dar ifall tsunamin anda skulle bestamma sig for att skvalpa in har men vi klarade oss som sagt oskadda.



vi stack ivag och red igen





tjuvkik fran semesterveckan i chiapas upplevandes en annan typ av kommunaltrafik







Kommentarer
Postat av: Mari

Hej Hanna! Tack för vykortet, ser ut som ni har det bra. Här börjar vinter släppa, hoppas jag ialla fall. Det har nog (nästan) varit en Tärendö vinter. Det är vi inte så vana vid. Johanna är i Kapstaden och hälsar på Emma i 14 dagar. Dom har det också varmt och skönt. Ha det bra, hälsa Sofia och Kaisa.

Kram Mari

2010-03-03 @ 14:31:38
Postat av: Ebba :)

Hej! ;)

hoppas du har det bra där i mexico här är det snö och det snöar som bara den också!

mamma fyller år idag så vi är hos mormor nu och sussi är här också.

kram från Ebba med familj.

kram !

2010-03-03 @ 14:37:04
URL: http://ebbsaensan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Hanna!

Tack för det fina vykortet. Du kan inte ana hur mycket snö det är här hos oss.

Om du har lite tid över när du är vi internetcafet kan du ju alltid kolla på min blogg.

Har till och med lagt upp en liten film från Örnboet där alla av pojkkön i min familj är på,,,ja det betyder att jag är själv hemma denna vecka.



Saknar dig - extra känbart blev det här om dagen när jag var på Plantagen och du inte var där.......



Många KRamar

"syster"

2010-03-03 @ 21:28:02
URL: http://jessisa.bloggagratis.se
Postat av: mamma Sussi

Nu vill jag se bilderna.

2010-03-04 @ 18:18:10
Postat av: Emma Moderato

Hej Hanna,



Hur är det med dig?



Jag har kollat in er blogg nu och mitt hjärta VÄRKER av avundsjuka och längtan. Vilket äventyr! Jag är sämst på att följa bloggar, men jag kommer definitivt bli en trogen besökare här i fortsättningen :)



Agnes hälsar!



PEAS ;)

2010-03-06 @ 15:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0