BILDER FAR STA FOR ORDEN IDAG



12slaget pa nyarsafton firades pa stranden med vanner fran Piña Palmera



varje (nastan) lordag ligger hydroterapi pa schemat och de volontarer som den dagen jobbar i cuidados foljer med for att bada/rehabilitera med personerna fran cuidados. detta ar nagot som jag tycker mycket om att gora. pa bilden Jose med hjalp av Rey, en arbetare pa Piña.



sofia precis innan hon snyggt ger sig ut i vattnet for att fanga vagorna staendes pa bradan. eller?



sofia en vanlig dag. eller?



I sondags for vi pa lunch hos en van till en annan volontar. detta ar utsikten fran hans hus.



Claudia, en volontar fran Mexiko, sofia och jag.

Kara lasare,
vad saknar ni bilder och information om?


Kommentarer
Postat av: marita

Är vågorna inte lite för små????

Ni ser ut att ha det gott -njut!!!

kram

2010-01-13 @ 22:33:26
Postat av: M. H.

oj vad jag saknar dig min älskade hanna... <3

2010-01-13 @ 22:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0