BORJAN PA DET NYA ARET

Kara lasare, nu var det lange sedan vi skrev sist sa nu vet jag inte riktigt vart jag ska borja nagonstanns. Mycket hander varje dag men nu borjar man liksom bli valdigt van vid vardagen. Jag och sofia konstaterade haromdagen att nu har man anpassat sig sa pass mycket och atit maten pa Piña sa pass manga ganger att den nu ar riktigt god. I borjan kanske man forsokte att undvika bonorna sa mycket som det gck men nu ar det nagot av det godaste. Och for sofia har det gatt sa pass lang att hon en gang sa att hon ibland langtar efter maten pa Piña.

NYARSAFTON

For min del borjade nyarsafton pa en indisk restaurang med 2 andra volontarer och Sofia at egenlagad middag med andra volontarer pa Piña. Senare mottes vi upp for att borja festandet i Zipolite pa lite olika stallen. 12 slaget firade vi tillsammans med folk fran Piña Palmera pa stranden och darefter fortsatte vi festen pa Playa Aragon med en hog med manniskor och elektronisk musik. Sedan blev det en timmes somn och sen upp och jobba i cuidados. 

VI FORSOKER LARA OSS ATT SURFA

Pa varan lediga sondag begav jag och sofia oss ivag med vara surfingpolare (som i andra fall ocksa ar vara polare, valdigt bra polare) for att surfa lite. Fan vad svart det ar.
Samma dag pa samma strand var det ett annat gang med manniskor som bestamde sig for att bada. Dock kunde dessa manniskor inte simma, sogs med i strommarna och vips bottnade dom in langre men som tur var kunde vara surfbuddies detta och darfor ocksa hjalpa dem upp. Ingen skada skedd!

JUST NU

De senaste dagarna har jag varit lite hangig i feber och sant sa sitter utan mer intressanta saker att skriva om.
Ge inte upp hoppet om bloggen dock, snart ar den tillbaka.


Kommentarer
Postat av: marita

Krya på dig.

Nyårsafton verkade KUL.

kram

2010-01-08 @ 12:52:59
Postat av: karin w-n

Fantastiskt läsa din blogg, hoppas du frisk nu!

Här snuvigt i snön

kram

2010-01-13 @ 15:54:21
Postat av: Anonym

Fantastiskt läsa din blogg, hoppas du frisk nu!

Här snuvigt i snön

kram

2010-01-13 @ 15:56:05
Postat av: karin

...och Ett Riktigt Gott Nytt År, Hanna-Lisa!!!

2010-01-13 @ 15:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0