SPANJORSKA BITEN AV EN ALACRAN

ZIPOLITE, OAXACA, MEXIKO. Spanjorska blev mitt i natten biten av en alacran, skrek sa hysteriskt hysteriskt att tva svenska tjejer vacktes ur sina fantastiska drommar och fick borja jaga ackliga sma hemska odjur.

Mitt i natten, sisadar strax efter tva vacks tva svenska tjejer upp ur sina underbara drommar av ett gallskrik. "NAGOT BET MIG! NAGOT BET MIG PA HALSEN!" skriker spanjorskan samtidigt gratandes, "UNA ALACRAN UNA ALACRAN!" fortsatter hon. "Nej myror kan ocksa bitas, lugna ned dig" sager en av svenskarna. "AAAAAAAAAAAAAAAAAAJ och nu sover min tunga!" skriks det igen och spanjorskans klader flyger ner pa golvet. Nu vaknar svenskarna pa riktigt. Och minsan, efter upptackta bett pa ryggen och halsen blev det dags att leta efter ett okant odjur (med misstankar om att skurken nog var en alacran, samtidigt med starka hopp om att det inte var det) och japp darunder sangmobeln patraffades den. ALACRANEN.

Undertiden som den modigaste svenska tjejen dodade alacranen sa ringde den andra efter rad. "Stoppa i henne vitlok och ge henne limejuice att dricka". Lime kunde inte patraffas sa det fick bli sura apelsiner som motgift.

Resten av natten gick at till att lugna spanjorskan och vanta och se om motgiftet verkade eller om hon kanske skulle fa en allergisk reaktion. Med vad som kandes som myror i hela kroppen, domnande tunga och andra syndrom satt spanjorskan skakandes tillsammans med de tva svenskarna, en hollandska och en mexikanska som sedan tryggt sov med spanjorskan.

Natten gick bra, ingen allergisk reaktion dock vandrade spanjorskan runt tva dagar skapligt lullig, kanske till och med full.

"SKONT, ingen skada skedd men en upplevelse" sager de deltagande

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: el escorpión

http://sv.wikipedia.org/wiki/Skorpioner

2010-03-18 @ 07:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0